♥ Zareklamuj ♥

sobota, 16 listopada 2013

42. One Direction, Okazje

Dzisiaj notka z One Direction z teledysku Story of my life.
Mam nadzieje że notka wam sie spodoba, nie robiłam dużo ikonek ponieważ nie mam czasu.
Ok przejdzmy do Okazji
Okazja 1 : Jeśli na blogu masz nagłówek z One Direction dostaniesz 3 kom.
Okazja 2 : Jeśli masz w nazwie swojego bloga literki S,K,Y,L,E,R dostaniesz za każdą literkę 2 kom.
Okazja 3: Jeśli masz na blogu button z Justin'em Bieber'em dostaniesz 3 kom
Okazja 4: Jeśli masz na blogu więcej niż 4000 wejść dostaniesz 3 kom
Okazja 5: Jeśli na blogu masz notkę z Serialem Glee dostaniesz 3 kom
CO DO OKAZJI 3,1 ZABRANIA SIĘ ZMIENIANIA NAGŁÓWKA I BUTTONU
KOMENTARZE DO OKAZJI ODDAJECIE W ODDZIELNYCH KOMENTARZACH INACZEJ ANULUJĘ.















                                                                 BIERZESZ=PISZESZ...

18 komentarzy:

  1. perfekcyjny nagłówek na blogu <3 boski!
    notka piękna ;*
    >> drowsily

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wygląd i grafika / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Okazja 1 : Tak, mam. || IRISHMIRACLE.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazja 2 : Mam literki : L E R || IRISHMIRACLE.blog.pl

      Usuń
  4. super notka : )
    zapraszam do mnie // movix

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna notka c:
    Okazja II : 1xS, 1xE, 2xR / other-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Okazja III : MAM BUTTON Z JB./ other-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. okazja IV: mam więcej niż 4, 000 wyswietlen/ other-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. komentarze proszę oddać w zakładce "tu oddajcie komentarze"

    OdpowiedzUsuń
  9. twoje zamówienie zostało wykonane na blogu :> // movix

    OdpowiedzUsuń
  10. Okazje : mam więcej niż 4OOO wejść : ) // movix
    zostałaś polecona u mnie w nn : ) // movix

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOWNA NOTKA . ! ZAPRASZAM DO SIEBIE . MOŻE BĘDZIE COŚ ZA CO DOSTANĘ KOM Z OKAZJI . :D // EMPUDIONS.BLOG.ONET.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. twój nagłówek znajdziesz na blogu : ) // movix

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna notka : )

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna notka : )
    okazja 2 : mam literki - L, E, R, S. // walders

    OdpowiedzUsuń
  15. zostałas polecona u mnie na blogu : ) // movix

    OdpowiedzUsuń