♥ Zareklamuj ♥

niedziela, 17 marca 2013

02.Zamówienia

                         Tutaj można składać zamówienia 
                                              Cennik:
                                                Zwykły nagłówek - 5 komentarzy
                                                Zwykły button -  3 komentarze
                             Button animowany ( max 20 klatek ) -  7 komentarzy
                                      Button z migającym napisem - 4 komentarze
                                                          Nagłówek z teksturą - 7 komentarzy
                              Banner Reklamujący - 4 komentarze
                           Banner reklamujący z migającym napisem - 6 komentarzy

                              Jeśli zamawiasz napisz :
                       
Zamówienie nagłówka -
                                   Z kim -
                                    z ilu zdjęć -
                                    napis -
                                   kontakt -         
                                   Zamówienie buttonu -
                                                  z kim -
                                                  napis -
                                                  Kontakt - 
                                              
                                        Zαmαwiαm bαner :
                                                 Jaki –
                                                 z kim –
                                                  nαpis
                                                  kontαkt –
          Komentarze możecie dawać gdzie chcecie (ale najlepiej tu)
                                    Zamówienia składacie tu

31 komentarzy:

  1. Zamówienie nagłówka -
    Z kim - GOMEZ
    z ilu zdjęć - 2
    napis - IKONKECZKI RZĄDZĄ < 3
    kontakt - http://nk.pl/#profile/46164179

    OdpowiedzUsuń
  2. z kim- gomez
    napis- bez(jak można:) )
    kontakt- http://nk.pl/#profile

    OdpowiedzUsuń
  3. aha a teraz mam dodac te komentarze?? http://nk.pl/#profile

    OdpowiedzUsuń
  4. a zapomniałam dopisac jak coś to ja :) --> http://nk.pl/#profile

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawiam button z migającym napisem:
    z kim - z Georg'iem Shelley'iem (Union J)
    napis - "To dopiero początek. Oni ożywają na nowo. nowy-koniec.blogspot.com
    Kontakt - mail: jestemizyje@gmail.com

    Ps. Mogłabyś mnie poinformować, jak wykonasz moje zamówienie? (Nie ma mnie od 27.07 do 6.08)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napis: To dopiero początek. Oni ożywają na nowo. nowy-koniec.blogspot.com

      Usuń
  6. Zαmαwiαm bαner :
    Jaki – reklamujący z migającym napisem
    z kim – z Perrie Edwards
    nαpis - Życie jest ciężkie. Ale jeszcze jest jeszcze gorsze, gdy trwa całą wieczność. nowy-koniec.blogspot.com
    kontαkt – mail: jestemizyje@gmail.com


    Ps. Mogłabyś mnie poinformować, jak wykonasz moje zamówienie? (Nie ma mnie od 27.07 do 6.08)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamawiam button z migającym napisem:
    Z kim: Chachi Gonzales
    Napis: Stars in the sky
    Kontakt: mail - cukierek15055@wp.pl
    Jakbyś mogła to poinformuj mnie również na blogu :)
    http://angels-demons-heaven-hell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówienie butonu:
    Z kim - z Barbarą Palvin najlepiej zdjecie to http://31.media.tumblr.com/e0218b05b95354850280ee9331f1fa9a/tumblr_mrj8maQ1se1sfb0bho1_500.jpg

    Napis- Wykradnij dla mnie cud

    kontakt- e-mail agg.lis@o2.pl lub gg 45716173 mozesz też powiadomić mnie na moim blogu: http://wykradnij-dla-mnie-cud.blogspot.com/ Dziekuję za uwagę i miłej pracy kochanna :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamówienie nagłówka - zwykły
    Z kim - Martina Stoessel
    z ilu zdjęć -1
    napis - BLOREN.blog.onet.pl
    kontakt - BLOREN.blog.onet.pl

    DZiękuję // BLOREN

    OdpowiedzUsuń